250 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA!
Hesabım
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?
  1. İade kodu aynı olan ürünleri faturasıyla beraber aynı pakete koyun ve paketin sağlam olduğundan emin olun. İade kodu farklı olan ürünler aynı kargoya verilse bile farklı paketler halinde verilmelidir.
    • Faturanız yoksa aşağıdaki bilgileri boş bir kağıda yazıp iade paketinin içine koyup iadenizi yapabilirsiniz.

    • Ad Soyad:

    • Sipariş No:

    • İade Nedeni:

  2. Seçtiğiniz iade yöntemine göre 7 gün içinde paketinizi kargo şubesine teslim edin. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almanız gerekir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.